Mënyrat efikase për të forcuar kockat

Author

Categories

Share

 

Është shumë e rëndësishme t’i kushtoni vëmendje çdo shqetësimi për të parandaluar dëmtimin e eshtrave dhe nyjeve që mbështesin trupin, për të parandaluar  përkeqësimin e situatave me kalimin e kohës. Kjo parandalon çdo kufizim ose ulje të cilësisë së jetës. Nuk duhet harruar që trupi plaket ndërsa vitet kalojnë. Inflamacioni infeksioni, dëmtimi dhe shumë sëmundje të ndryshme kronike rezultojnë me dhimbje në kocka e nyje. Edhe pse këto simptoma ndryshojnë, ato janë parë tek të gjithë në një pjesë të jetës. Kur kjo të ndodhë, pasi të konsultoheni me një mjek specialist, mund të përdorni mënyra të ndryshme për të forcuar kockat dhe nyjet.

Ekzistojnë burime të ndryshme në natyrë që mund të ofrojnë përfitime të mëdha shëndetësore. Kalciumi dhe magnezi janë minerale thelbësore, veçanërisht ato janë që ndihmojnë në ruajtjen e densitetit të eshtrave të prirura ndaj konsumit. Kaliumi balancon nivelin e natriumit dhe parandalon edemën. Përmban sasi të larta të acideve yndyrore omega 3 të cilët ndihmojnë në uljen e inflamacionit të indeve dhe problemet me qarkullimin. Përmban vitamina dhe minerale, si dhe sasi të larta të proteinave për të ruajtur formimin e kolagjenit për të mbrojtur nyjet. Nëse e merrni rregullisht këtë trajtim natyral, do t’ju japë energji. Kështu ai ndihmon për të forcuar performancën fizike dhe mendore gjatë gjithë ditës.

 

Receta natyrale për forcimin e eshtrave dhe nyjeve

Përbërësit

 2 lugë e madhe fara kungulli

2 lugë e madhe fara susami

5 lugë e madhe fara liri

3 lugë e madhe rrush të thatë

3 Lugë e madhe mjaltë

I hedhim farat në blender, pastaj shtojmë rrush dhe mjaltë. Vendosni përbërësit në blender për 2 ose 3 minuta derisa të arrihet një përzierje. Kur të jetë gati, vendosni përzierjen në një enë me kapak dhe ruajeni në frigorifer.

Si ta konsumoni

Mundësisht konsumohet me stomakun bosh. Mund ta konsumoni para drekës dhe para darkës. Kjo kurë duhet të paktën 3 muaj konsum të përditshëm, 1herë në ditë.

 

Author

Share