Përfitimet dhe vetit mjeksore të qumështit të dhisë

Author

Categories

Share

Qumështi i dhisë po bëhet ngadalë i popullarizuar  në të gjithë botën. Ai përmban shumë përfitime shëndetësore dhe është i pasur me lëndë ushqyese. Edhe njerëzit që janë intolerantë ndaj laktozës mund ta konsumojnë këtë qumësht lehtësisht pa ndonjë problem.

Qumësht dhie

Qumështi i dhisë është një nga pijet më të konsumuara të qumështit në botë falë shijes dhe përfitimeve shëndetësore. Por për sa i përket disponueshmërisë, dhitë prodhojnë vetëm 2% të furnizimit me qumësht në botë. Është një ushqim ideal dhe i pasur me lëndë ushqyese, vitamina e minerale. Është edhe më i preferueshëm se qumështi i lopës.

Vlera ushqyese e qumështit të dhisë

Për shkak të përfitimeve mbresëlënëse shëndetësore, qumështi i dhisë është bërë mjaft popullor vitet e fundit. Është plot me lëndë ushqyese dhe përmban karbohidrate proteina, sheqerna dhe natrium. Ka minerale, si kalciumi, magnezi, kaliumi, bakër dhe zink. Për më tepër, ai përmban vitamina, të tilla si vitaminë A, B dhe C.

Më  lehtë për tu tretur

Përmbajtja e yndyrës në qumështin e dhisë dhe ajo e një lopë është e ngjashme, por në qumështin e dhisë globulat e dhjamit janë më të vogla se qumështi i lopës, dhe kështu është më lehtë të tretet.

E mirë për intolerantët e laktozës

Qumështi i dhisë është i ulët në sheqer në qumësht ose laktozë, sesa qumështi i lopës. Meqenëse shumë njerëz nuk janë intolerant ndaj laktozës ose kanë probleme në tretjen e qumështit të lopes. Qumështi i dhisë është një mundësi e mire për ta.

 

Mbush me kazeinë A2

Qumështi i dhisë përmban kryesisht kazeinë A2 që e bën atë të krahasueshme me qumështin e gjirit të njeriut për sa i përket proteinave. Kazeina A2 nuk shkakton ndonjë sëmundje inflamatore, siç është koliti, sindroma e zorrës së irrituar, etj. Një studim madje thotë që kur foshnjat ushqehen me qumështin e dhisë si proteina e parë pas ushqyerjes me gji, ato janë më pak alergjike sesa kur krahasohen me ushqyerjen me qumështin e lopës.

Parandalon Arteriosklerozën

Qumështi i dhisë ndihmon në parandalimin e arteriosklerozës. Kjo për shkak se përmban një sasi të kufizuar të enzimës, ksantinë oksidase. Kjo enzimë besohet se shkakton probleme të zemrës gjatë hyrjes në gjak. Qumështi i dhisë përmban shumë pak sasi dhe mund të parandalojë arteriosklerozën.

Parandalon reaksionet alergjike

Është më pak alergjik sesa qumështi i lopës. Qumështi i lopës është shkaku numër një i alergjisë tek fëmijët dhe mund të vazhdojë gjatë gjithë moshës madhore. Kjo për shkak të 20 alergeneve të ndryshme që shkaktojnë reaksione alergjike.

I pasur me kalcium

Zakonisht njerëzit mendojnë për qumështin e lopës si ushqimi më i shëndetshëm dhe i pasur me kalcium. Por nuk duhet të shqetësohemi për kalciumin ndërsa kaloni në qumështin e dhisë. Përbëhet nga më shumë minerale sesa qumështi i lopës, d.m.th. 33% e vlerës së rekomanduar ditore. Qumështi i lopës ka 24%.

Përmban acide yndyrore me zinxhir të mesëm

Qumështi i dhisë përmban acide yndyrore me zinxhir të mesëm (30-35% në krahasim me 15-20% në qumështin e lopës). Këto acide ofrojnë rritje të energjisë dhe nuk ruhen si yndyrë në trup. Këto ndihmojnë në uljen e kolesterolit dhe trajtimin e kushteve të vështira, siç janë çrregullimet e zorrëve dhe sëmundjet koronare.

Ul kolesterolin e keq

Qumështi i dhisë ul kolesterolin e keq dhe rrit nivelin e kolesterolit të mirë në trupin e njeriut. Ka veti shëruese dhe ashtu si vaji i ullirit, janë efektive në mbajtjen nën kontroll të kolesterolit të lartë

Agjent i mirë metabolik

Qumështi i dhisë është një agjent i mirë metabolik. Mund të metabolizojë hekurin. Për njerëzit me tretje dhe konstipacion. Ndihmon në lehtësimin e ndjesisë së fryrjes që njerëzit zakonisht ndjejnë.

Hidratues i lëkurës

Trigliceridet dhe acidet yndyrore në qumështin e dhisë, jo vetëm që ju ndihmojnë t’i mbani funksjonet e organeve të funksionojnë mirë, por edhe  përmirësojnë pamjen jashtme. Cilësitë hidratuese të qumështit të dhisë e mbajnë lëkurën e butë si një fëmijë. Qumështi i dhisë përmban nivele të larta të vitaminës A që mund të ndihmojnë për të luftuar puçrat, për të përmirësuar fytyrën dhe kështu të përmirësoni shëndetin e përgjithshëm të lëkurës tuaj. Acidi laktik në qumështin e dhisë mund të ndriçojë tonin e lëkurës duke hequr qelizat e vdekura të lëkurës. Ndërsa qumështi i dhisë përmban të njëjtin nivel pH si njerëzit, ai zhyt lehtë nga lëkura dhe ndihmon për të hequr bakteret që mbajnë lëkurën tuaj të shëndetshme.

Parandalon aneminë

Qumështi i lopës dhe dhisë mund të renditet i ngjashëm me përmbajtjen minerale, por qumështi i dhisë është akoma në avantazh. Studiuesit sugjerojnë që qumështi i dhisë duhet të konsumohet rregullisht në rast se dikush vuan nga anemia. Studimet kanë zbuluar se lëndët ushqyese në qumështin e dhisë, të tilla si kalciumi, hekuri, magnezi dhe fosfori  treten lehtë dhe u përdorën nga trupi në krahasim me qumështin e lopës. Për shkak të disponueshmërisë bio të këtyre mineraleve, qumështi i dhisë është premtues në trajtimin e mangësive ushqyese, siç është demineralizimi i kockave. Ai mund të rregullojë mungesën e hekurit dhe magnezit. Konsumimi i rregullt i qumështit të dhisë ndihmon njeriun që të përmirësojë aftësinë e trupit të tyre për të përdorur hekur. Ndihmon në rritjen e rigjenerimit të hemoglobinës, duke e bërë atë një mënyrë të sigurt dhe natyrore për të trajtuar osteoporozën dhe luftuar aneminë. Nivelet e larta të tij të zinkut dhe selenit ndihmojnë në parandalimin e sëmundjeve neurodegjeneruese.

Përdorimet e qumështit të dhisë

Ju keni disa mundësi për të arritur përfitimet maksimale të qumështit të dhisë. Rekomandohet që të pini qumësht dhie çdo ditë. Qumështi i dhisë mund të ndihmojë në ndërtimin e densitetit të kockave, të forcojë imunitetin e trupit kundër sëmundjeve dhe të mbrojë kundër alergjive. Përfitimet probiotike të pranishme në kosin e qumështit të dhisë ndihmojnë në tretjen e shëndetshme, zvogëloni rrezikun tuaj nga diabeti, peshën, parandaloni shtimin e yndyrës jo të mire dhe ulni presionin e lartë të gjakut. Djathi i butë ose i papërpunuar i dhisë është i mbushur me probiotikë dhe është i disponueshëm kudo. Konsumi duhet 2 gota çdo ditë 1 esëll dhe një tjetër në darkë 1 orë para ushqimit.

 

Author

Share