Përfitimet shëndetësore të karafilit

Author

Categories

Share

Arabët e sollën karafilin në Evropë në shekullin e katërt. Kinezët e kanë përdorur karafilin për më shumë
se 2000 vjet si erëz. Sot Zanzibari është prodhuesi kryesor i karafilit.
Kjo erëz gjendet në natyrë gjatë gjithë vitit, gonxhja e të cilit thahet derisa merr ngjyrën kafe dhe
përdoret e grirë në ushqime ose si vaj esencial, por me vlera shëndetësore.
Ekstrakti i karafilave përmban një sasi të lartë eugenoli që mund të përmirësojë natyrshëm gjendjen e
eshtrave duke rritur densitetin dhe forcën e tyre, gjë që gjithashtu ndihmon në reduktimin e shanseve të
thyerjeve dhe osteoporozës.
Vret bakteret e dëmshme
Karafili përmban vetitë antimikrobike që mund të ndihmojnë në parandalimin e rritjes së baktereve të
dëmshme që mund të shkaktojnë diarre, lodhje dhe dhimbje. Nga ana tjetër, pronat antibakteriale të
pranishme në karafil ndihmojnë në ruajtjen e shëndetit oral, pasi ajo mund të kufizojë rritjen e
baktereve që shkaktojnë sëmundje të mishrave të dhëmbëve.
Përmban një sasi të lartë të antioksidantëve dhe lëndëve ushqyese esenciale
Karafili përmban vitaminë K, vitaminë C, mangan etj. që ndihmojnë në forcimin e eshtrave dhe
përmirëson funksionin e trurit. Ndërsa antioksidantë të pranishëm në karafil ndihmojnë në zvogëlimin e
stresit oksidativ që mund të çojë në sëmundje kronike.
Rregullon sheqerin në gjak
Besohet se përbërjet natyrore të pranishme në karafil mund të ndihmojnë në ruajtjen e nivelit të
sheqerit në gjak. Karafilat përmbajnë një përbërje të quajtur Nigericin që rregullon sheqerin në gjak
duke përmirësuar kapacitetin e qelizave për të absorbuar sheqerin dhe për të prodhuar sasi të
mjaftueshme të insulinës.
Lëkura
Nëse ndonjëherë vuani nga djegiet e lëkurës ose nga lëkura e lënduar, thjesht aplikoni karafil ose ujë
karafili në të.
Kockat
Ekstrakti i karafilave përmban një sasi të lartë eugenoli që mund të përmirësojë natyrshëm gjendjen e
eshtrave duke rritur densitetin dhe forcën e tyre, gjë që gjithashtu ndihmon në reduktimin e shanseve të
thyerjeve dhe osteoporozës.

Author

Share