Trajtimi për forcimin e kockave dhe nyjeve

Author

Categories

Share

Forcimi i eshtrave ka alternativa që mund të përdoren si shtesa ose si trajtime bazë. Që kockat dhe nyjet të mbeshteten mirë në trup, është e rëndësishme që të i kushtojme vëmendje për çdo shqetësim apo sëmundje qe prek ato, në mënyrë që të mos ndikojë ne aktivitetet e përditshme ose të përkeqësojnë gjendjen e tyre me kalimin e kohës. Në këtë mënyrë, mund të shmangim kufizimet ose ti reduktoni ato. Shpesh, dhimbja e kockave dhe kyçeve shfaqet si pasoje e nje dhimbje, infeksioni, traume dhe një shumëllojshmëri e madhe e sëmundjeve kronike. Ndonëse këto simptoma mund të ndryshojnë, ato zakonisht shfaqen në të gjitha moshat. Shumica e alternativave ndaj kockave dhe nyjeve janë një kombinim i zakoneve të mira të jetës dhe trajtimeve natyrore për të ndihmuar në parandalimin e komplikimeve. Ekzistojnë disa burime në natyrë që mund të ofrojnë përfitime të rëndësishme shëndetësore. Shumë ilaçe laboratorike bazohen në përbërës natyralë si bimë, fara, vajra etj.

Keto  terapi me bime jane shume kuruese për shkak të përmbajtjes së lartë të enzimeve natyrore, fibra dhe aminoacideve, te cilat forcojn kockat dhe nyjet dhe zvogëlojn rrezikun e përsëritjes së problemeve. Kalciumi dhe mineralet esenciale ndihmojnë ruajtjen e densitetit të kockave, sidomos kur ata kanë tendencë të lartë (kur nga  kycet degjojmë zhurmën e kërcitjeve). Kjo siguron sasi të vogla të kaliumit, një nga ushqyesit që balancon nivelet e natriumit dhe ndihmon në parandalimin e ruajtjes se lengjeve ne to. Gjithashtu ka një sasi të konsiderueshme të omega-3 acide yndyrore, të cilat, siç mund ta dini, ato ndihmojnë për ta redukuar dhimbjen e kockave dhe përmbajn proteina me cilësi të lartë dhe vitamina e antioksidantë, të cilat ndihmojnë të ruajtur prodhimin e kolagjenit për mbrojtjen e kockave. Ky ilaç natyral aktivizohet nëse e marrim rregullisht. Në këtë mënyrë, efekti ndihmon në përmirësimin e performancës fizike dhe mendore gjatë dites.

Receta për forcimin e kockave dhe nyjeve

Përbërësit

2  lugë çaji fara kungulli
2  lugë çaji fara te susamit
5  lugë çaji fara liri
3  lugë çaji. rrush i thatë
1 filxhan mjaltë

Vendosni farat në një grires frutash dhe shtoni rrush të thatë dhe mjaltin.  Me pas përpunoni përbërësit me shpejtësi maksimale për 2 ose 3 minuta derisa të merrni një përzierje të homogjenizuar pa copeza. Kur të jetë gati, mbajeni përzierjen në një enë dhe ruajeni në frigorifer.

Konsumimi

Konsumojeni me stomakun bosh, një luge gjelle para drekës dhe para darkës, vazhdoni këtë recete për një kohë të gjatë ideale 2 muaj. Kufizoni konsumin e pijeve të gazuara dhe sheqerit. Rritni konsumin e frutave, perimeve, mishit pa dhjame dhe drithërat. Konsumoni produkte bimore (mundësisht të fortifikuara me kalcium dhe magnez) për të rritur cilesine e kockave.

Author

Share