Dr. Orient Limani: Sugjerime të rëndësishme për të mbrojtur shëndetin e zemrës në nxehtësinë e verës

Author

Categories

Share

 

Me rritjen e temperaturave, rreziku i sëmundjeve të zemrës rritet, veçanërisht rastet e sulmit në zemër janë të zakonshme. Nga ana tjetër, është e rëndësishme të merren disa masa paraprake për të mbrojtur shëndetin e zemrës në këtë proces, ku duhet të kihet kujdes edhe ndaj rrezikut të virusit korona. Moti jashtëzakonisht i nxehtë sjell me vete disa rreziqe, veçanërisht për njerëzit me hipertension, dështim të zemrës dhe sëmundje kardiovaskulare. Metoda më efektive e trupit kundër nxehtësisë është djersitja. Së bashku me djersitjen, kripa dhe mineralet e përcaktuara si lëng dhe elektrolite në trup humbasin, vëllimi i gjakut që qarkullon në venat zvogëlohet, për këtë arsye vëllimi i gjakut që shkon në veshka zvogëlohet, që mund të çojë në përkeqësim të funksionimit të veshkave. Në të njëjtën kohë, zmadhimi i venave që ushqejnë lëkurën për formimin e djersitjes shkakton edhe gjendje të tilla si presion i ulët i papritur i gjakut e lodhje. Mendohet se një nga arsyet e shpeshtë të rasteve të sulmit në zemër në mot të nxehtë lidhet me ndjeshmërinë e rritur të gjakut ndaj mpiksjes me humbjen e lëngjeve në verë. Në këtë kuptim, është e nevojshme t’i kushtohet vëmendje marrjes adekuate të lëngjeve gjatë muajve të verës.

Dr. pse rritet palpitimi në verë?

Ulja e mineraleve të tilla si kaliumi dhe magnezi, të cilat eksretohen nga trupi me djersitje, mund të jetë shkaktari i rrahjeve të zemrës dhe çrregullimeve të ritmit kërcënues për jetën, veçanërisht në pacientët me zemër. Është vërejtur se ankesat e palpitimit rriten edhe tek individ të shëndetshëm gjatë muajve të verës. Nëse këto palpitime ndikojnë në jetën e përditshme, shkaktojnë shqetësime, zgjasin shumë dhe shoqërojnë ankesa të tilla si presioni i ulët i gjakut e të fikët, pacienti duhet të konsultohet me mjekun kardiolog.

Kushtojini vëmendje këtyre rekomandimeve për shëndetin e zemrës

Është e rëndësishme për ata që kanë probleme shëndetësore të tilla si, sëmundja e arterieve koronare ose hipertensioni, që duan të mbrohen nga çrregullimet e sistemit të qarkullimit të gjakut, të marrin parasysh këto rekomandime.

1- Duhet të veshin bluza te lehta me ngjyrë të hapur që nuk rrisin djersitjen.

2- Ushqehuni në përputhje me dietën mesdhetare, në të cilën konsumi i frutave dhe perimeve është në planin e parë.

3- Duhet të konsumohen lëngje.

4- Nuk duhet të freskohemi me uje ( te hedhim uje ne fytyre ) kur rrezet e diellit janë pingul

5-Ushtrimet gjimnastikore duhet të bëhen në orët e mëngjesit e të mbrëmjes.

6- Meqenëse uji i ftohtë shkakton vrull në vena dhe  prish rrjedhën e gjakut, detet, pishinat ose dushet shumë të ftohta nuk duhet të aplikohen ne trup.

7- Kontrollet e rregullta shëndetësore nuk duhet të ndërpriten

8- Në rast ankesash si dhimbje gjoksi, palpitim, marrje fryme, të fikët, duhet të shkoni  tek qëndra shëndetsore të konsultoheni me mjekun, por këto këshilla nëse i zbatoni nuk do keni probleme, sidomos këshillen e pirjes së lëngjeve, ( kujdes pijet shumë të ftohta mos i gëlltisni menjëherë por avash avash).

Dr. Orienti ushtrimet a kanë ndikim në përmisimin e problemeve në zemër

Po është vërtetuar shkencërisht se ushtrimet e rregullta dhe korrekte mbrojnë shëndetin e zemrës. Efekti mbrojtës i ushtrimeve në shëndetin e zemrës është i rëndësishëm për njerëzit e shëndetshëm, si dhe për ata që tashmë kanë sëmundje të zemrës.

Doktor cili ushtrim është më i dobishmi për zemrën?

Lloji i stërvitjes që është provuar të jetë i dobishëm për shëndetin e zemrës është “ushtrime aerobike me ritëm që përfshijnë lëvizjen dhe punojnë muskujt e strijuar”.  Koha e rekomanduar e stërvitjes për shëndetin e zemrës është 250 minuta në javë. Duhet të preferohet forma më e përshtatshme e sportit për personin dhe programi javor duhet të përpiqeni të jeni sa më besnik.

 

Author

Share